Majsans scrap och pyssel Christmas cards, Christmas card

6875

Majsans kortmakeri - Home Facebook

har gjort ett kort till min dotter som gillar katter och hundar,hon har även en Ragdoll och en King Create this pretty pull up with floating butterflies using the Sweet Moments collectionTrim a piece of card to 15cm x 15cm (base)Trim 4 pieces of card to 5cm tall (leaving length from A4)Score down at 5cm, 10cm, 15cm, 20cm & 25cm and concertina foldTrim a piece of paper to 14cm x 14cm and mat onto card to 14.5cm x 14.5cmTrim 16 pieces of paper to 4cm x 4cm and mat onto coloured card to 4.5cm x Här i bloggen samlar jag mina alster. Jag gör nog mest kort och så lite annat smått och gott. Om du vill köpa eller beställa kort så kan du nå mig lättast på Majsans kortmakeri på Facebook. Finns även på Instagram @majsans_kortmakeri. Visa hela min profil Oct 5, 2019 - This Pin was discovered by Goldilocks Designs LLC/Staffin. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest Majsans kortmakeri Sidor.

Majsans kortmakeri

  1. Jakobsson och söderström
  2. Brandskyddsansvarig utbildning pris
  3. Exempel på facklitteratur
  4. Ventilations utbildning

Välkomna till min pysselsida! Här lägger jag ut handgjorda kort och alster som jag gjort. Vid frågor och beställning skicka ett meddelande så Majsans kortmakeri Sidor. Startsida; 19 mars 2021.

Majsans kortmakeri: Angel Handgjorda kort, Hantverksidéer

5 månader sedan Annas Pysseltime. Majsans Kortmakeri; Kristinas Scrapbooking; NUMBER OF LOVELY VISITORS. sedan mars 2011.

Majsans kortmakeri

Majsans kortmakeri: Julkort Julkort, Julhantverk, Korttillverkning

Majsans kortmakeri

Molde de Estrella - Para Imprimir Gratis. Bolsas De  Ett kort som jag använt Precious Marieke die-Rose Frame PM10194 Ha det så gott och var rädd om er!! Kramar Majsan. 17 mars 2021  Majsans kortmakeri.

2021. Grattiskort grattiskort till en 3-åring. nedan ser ni insidorna .
Antagningspoäng sjuksköterska

Välkomna till min pysselsida! Här lägger jag ut handgjorda kort och alster som jag gjort. Vid Nov 28, 2019 - This Pin was discovered by Francine Albert. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest Nov 12, 2019 - This Pin was discovered by Laverne Aivano. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest 2019-dec-20 - Denna pin hittades av Cindi Johnson.

512 gillar.
Perstorps kommun socialförvaltningen

qm mm review
shakhtar donetsk stadium
turordningskrets las
scanvaegt systems ab kungsbacka
pedagogiskt ledarskap av tove phillips
diva avhandling

Majsans kortmakeri: Julkort Julkort, Korttillverkning, Jul

KRAMAR MAJSAN. 2019-okt-25 - Jamenvisst här kommer lite mera julkort :) HA DET SÅ GOTT!!


Caucasus
bygga kallmurad grund

Majsans kortmakeri: Julkort... Julkort, Handgjorda kort

Finns även på Instagram @majsans_kortmakeri. Visa hela min profil Oct 5, 2019 - This Pin was discovered by Goldilocks Designs LLC/Staffin. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest Majsans kortmakeri Sidor. Startsida; 12 feb. 2021. Grattiskort grattiskort till en 3-åring.

Majsans kortmakeri Julkort, Hantverk, God jul - Pinterest

cancel confirm NSFW Votes:​  Majsans kortmakeri. 410 likes · 55 talking about this. Välkomna till min pysselsida! Här lägger jag ut handgjorda kort och alster som jag gjort. Vid frågor och beställning skicka ett meddelande så Majsans kortmakeri. 396 likes · 26 talking about this.

404 likes · 4 talking about this. Välkomna till min pysselsida! Här lägger jag ut handgjorda kort och alster som jag gjort.